torsdag 4. februar 2016

Spin60; Karpe Diem Spesial

God morgen, sprekinger!

Jeg håper og tror at det er flere enn meg der ute som er ihuga Karpe Diem fans, noe den utsolgte konserten lørdag kveld på Samfundet i grunn tilsier. Oppvokst med duoen på mp3-spilleren, i kategorien "blodfan" og med verdens beste arbeidsplass fikk jeg grønt lyst til å lage en egen spinningtime dedikert til de to karene som har levert hit etter hit etter hit i maaange år! 

Så, hold deg fast; Lørdag 06. februar, altså førstkommende lørdag, kjører vi her i SiT Idrett på med egen Karpe Diem-spinning klokken 10.30 på Portalen! 




Du har helt sikkert både danset og digget til låter som Fjern deg, Stjerner, Fireogtyvegods, Au Pair og nå den splitter nye Hus/hotell/slott som brenner? Men har du testet ut hvor bra disse låtene faktisk er å trene til? Ikke? Bli med på svettefest lørdag morgen da vel - jeg garanterer at du blir både skikkelig SLITEN og skikkelig HAPPY! 

Hva er vel ikke bedre enn å starte oppladningen til konserten allerede lørdag morgen? Jeg skal selv ha timen, og lover både slagere i fleng, samt en god dose av de nye sangene! 

BLI MED på lørdag!

Så, er det bare galskap?? Ta det helt piano.. Dette blir faktisk BARE gøy. Og litt slitsomt, men det har vi jo bare så utrolig godt av ;)

Håper vi sees på lørdag, og ha en fortsatt SUPER torsdag!

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar