torsdag 19. mars 2015

Vårfest i SiT Idrett

Det er kanskje litt tidlig å begynne å snakke om vårfest, når jeg tenker meg om. MEN i det siste har det vært fantastisk deilig ute med både sol, varmegrader og litt mindre vind. Og da får jeg med en gang den gode følelsen av vår i kroppen, og begynner å lengte etter mer sol og høyere temperaturer. Selv om vi vet hvor mye været her i Trondheim varierer, så er det lov å håpe at det snart blir skikkelig vår!

Og når våren først er i anmarsj her i Trondheim, er det lov til å feire nettop det. Min flotte kollega Sindre tok initiativ til SiT-sammenkomst lørdag kveld, og inviterte til festligheter hjemme hos seg. Og siden det var hele fire måneder siden sist vi her i SiT Idrett fant på noe spell sammen, passet det veldig bra!







Mange festglade instruktører, resepsjonister, treningsveiledere, PT-er og idrettskonsulenter møttes hjemme hos Sindre for en sosial og hyggelig kveld. Det har startet mange nye i SiT-Idrett bare siden jul, og det er alltid hyggelig å kunne bli kjent med hverandre utenfor våre svette og travle arbeidsplasser. Jeg føler meg heldig som hører til på en arbeidsplass sammen med så utrolig mange flotte, spreke, energiske og trivelige mennesker!



Det ble en veldig morsom kveld sammen med fantastiske kollegaer! Jeg gleder meg allerede til neste anledning for å samle denne flotte gjengen, og forhåpentligvis får da enda flere av oss anledningen til å være med :)

Klem Nina

1 kommentar: