søndag 24. april 2016

Vel gjennomført MaratonSpin!

I går var det duket for nok et MaratonSpin her i Sit Idrett, og Amalie, Marte og jeg hadde gleden av å lede de spreke deltagerene gjennom.

Det hele gikk av stabelen klokken 10.30 på Portalen, og i de neste 2,5 timene syklet vi gjennom tre hoveddeler med musikk fra de tre siste tiårene; 80-, 90- og 00-tallet! Spillelisten vår finner du her


Det sier seg selv at 2,5 time på sykkelen er veldig lenge(!), men med mye variasjon i musikkbruk og ulike spinningelementer som variasjon i tempo, stående og sittende, jumping, spurter og så videre, kom vi oss gjennom alle mann. I tillegg var flotte resepsjonist-Malene på jobb og fyllte på med frisk og deilig frukt underveis slik at vi alle sammen fikk påfyll av energi i løpet av treningsøkten. 









Det var utrolig morsomt å få lov til å kjøre MaratonSpin med så mange spreke, flinke og helt RÅ deltagere. Jeg synes det er ordentlig imponerende å møte opp på en time som dette, og det så ut som at alle sammen klarte å henge med hele tiden. 


Ekstra mye energi får man av å ha disse spreke og blide kollegaene på første rad. Takk, Asbjørn og Sigrid!

Jeg er ikke i tvil om at våre medlemmer er de sprekeste i hele Trondheim, og jeg er skikkelig stolt av innsatsen dere la ned på timen i går. Håper dere brukte resten av helgen på å hvile ut og la kroppen komme seg til hektene igjen, jeg kjenner det i hvertfall godt i beina i dag. OG så håper jeg selvfølgelig at vi sees på spinning igjen frem mot sommeren!



Glad og sliten gjeng etter vel gjennomført maraton!

Fortsatt god søndag!

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar