torsdag 21. april 2016

MaratonSpin

I morgen er det duket for nok et spinningmaraton her i Sit Idrett! 

Denne gangen er det de tre spreke jentene Amalie, Marte og jeg som skal ta dere gjennom 2,5 time med varierende, morsom, slitsom og ikke minst effektiv utholdenhetstrening!

Sted: Portalen
Tid: 10.30 - 13.00


Marte er klar til å ta dere gjennom første arbeidsperiode!

Nytt for lørdagens Maratonspin er at det er ett gjennomgående tema for hele timen; de beste fra de tre siste tiårene! Marte starter det hele med å ta dere gjennom femti minutter med det beste 80-tallet hadde å by på, deretter tar jeg over og leder dere gjennom godlåtene fra 90-tallet, og til slutt runder Amalie det hele av med hits etter hits fra det glade tusentallet

Peace out - jeg digger 90-tallet!

Jeg kan love dere at 2,5 time på sykkelen blir knallhardt, men det er også sjeldent jeg har hatt det så gøy som da Asbjørn, Karoline og jeg kjørte MaratonSpin for to år siden. En fantastisk svettefest, og det blir mer enn nok energi og adrenalin til å berge gjennom hele økten! 



Amalie avslutter lørdagens maraton med hits fra 00-tallet!

Dette er en treningsøkt du ikke vil gå glipp av, for mer morro, mer svette og mer slitsom treningsøkt skal du lete lenge etter! Jeg vet at 2,5 time på sykkelen er lenge, og lengre enn noen annen gruppetime vi har. Men hvor ofte har du mulighet til å være med på noe lignende? Vi tåler jo alle sammen å bli ordentlig slitne og utmattede av og til. Dessuten blir er det lagt inn pauser hvor du kan fylle opp energilagrene med masse deilig frukt! 



Bli med da vel!

Tar du utfordringen? Ta med deg en venn, kjæresten eller inviter crushen fra lesesalen ;)

Håper vi ser akkurat deg i morgen, jeg gleder meg veldig ;)


Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar