torsdag 29. oktober 2015

Throwback Thursday

Oktober går mot slutten, og friske november er rett rundt hjørnet. Den friske og klare luften kjenner vi nå både morgen og kveld, og høsten har for alvor satt inn over Trondheim. Det begynner sakte, men sikkert å bli kjøligere og mørkere, men likvel er det ingen grunn til å fortvile, for vi kan fortsatt leve lenge på minnene fra sommeren som har vært.


Hverdagen har hentet oss inn igjen for lenge siden, vi tilbake på skolebenken og det er fullt kjør med daglige rutiner og gjøremål. UKA, med sine tre herlige, morsomme og sosiale uker er omme, og eksamenstiden nærmer seg med stormskritt. Jeg merker nå at tankene ofte vandrer tilbake til sommerens kos og hygge, avslappende atmosfære og bekymringsfrie dager. Av og til, når jeg får tid, blar jeg litt i bilder fra den varme tiden, og hører på sanger som minner meg om sol og sommer - det føles godt! Derfor har jeg nå tatt et lite dykk i minneboken fra i sommer, og plukket ut bilder og hendelser som fortsatt sitter godt plantet i kroppen. Jeg håper du også setter av tid en gang i ny og ne til å mimre litt over sommeren som har vært, og føle varmen i kroppen.

I sommer gikk jeg Gründerskolen ved Boston University sammen med nesten hele klassen min på Entreprenørskolen her på NTNU, i tillegg var det mange studenter fra flere av de andre universitetene og høgskolene i Norge. Det var mye å gjøre på skolen og med oppstartsbedriftene våre, men vi hadde heldigvis også tid til å nyte Boston og det fantastiske været. 


Boston i solnedgang
Startet oppholdet i New York med min lillesøster! 
Benyttet oppholdet i USA til å kjøpe nye løpesko! 
Squash med sprekeste Amalie (som nå også har begynt som spinninginstruktør her i SiT)
Avkjøler hodet i fryseboksen etter løpetur i 30+
Løpetur med sporty Kaja!
Helgetur til vakre Cape Cod!
Styrketrening med spreke babes!
Pause mellom forelensingene!
Joggetur rundt Jamaica Pond med spreke Ellen!
På kamp med Boston RedSox! 
Litt nørd å bli stoket av å finne verdens kuleste sportstape?
Tommel opp for Boston, men savnet den avkjølende brisen i Norge!
En suuuper sommer i Boston med denne fantastiske gjengen!
Selv om jeg hadde en fantastisk sommer, noe jeg håper du også hadde, skal vi ikke gå henge med hodet over at det nå er høst og at julen er her før vi rekker å blunke. Høsten er en fantastisk årstid med klar, og når vi er heldige, tørr og frisk høstluft. Omgivelsene har nå et helt annet fargespekter, og sesongen for utetrening tar ikke slutt før om leeenge. Forhåpentligvis er du fortsatt full av energi og krefter fra oppladningen i sommer, og jeg mener det er nå på høsten man kan få noen av de aller fineste løpeturene - både langs nidelven, på ladestien, i marka eller på fjellet.

Jeg håper at også du har mange fine sommerminner å se tilbake på, og som du kan ta med deg videre nå som høsten favner om oss. 

Husk at bookingen for lørdagens halloween-spinning akkurat har åpnet - meld deg på! 

Ha en fortsatt strålende torsdag!

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar