mandag 31. august 2015

Nytt timekonsept: Stødig

Da er første uke med hovedtimeplan og full rulle over her i SiT Idrett. Og som jeg skrev i forrige innlegg, introduserte vi denne uken et splitter nytt timekonsept her i SiT, nemlig Stødig. 

Som navnet tilsier er dette en time som virkelig utfordrer kjernemuskulaturen, og hjelper deg rett og slett med å bli mer stødig. På timene brukes det et vidt spekter av øvelser, og disse presenteres i ulike nivå, slik at du kan velge det nivået som passer deg. 

Når vi introduserer nye timekonsept her i SiT, arrangerer vi også workshops for de ansatte, slik at vi sammen kan jobbe frem både øvelser og gode måter å jobbe på gjennom timene. Og nå i helgen hadde vi i god SiT ånd workshop i det nye timekonseptet Stødig.



I løpet av workshopen hadde vi en eksempeltime, diskuterte hva en slik time kan og bør inneholde, i tillegg til at vi jobbet i mindre grupper og satt sammen øvelser og hadde gjennomganger for hverandre. Ivrige som vi er kommer vi med både ris og ros til hverandre, og all feedback er med på å gjøre hverandre bedre slik at dere som deltagere skal få maksimalt ut av timene dere kommer på. 




Jeg er snart tilbake på plass i Trondheim, og gleder meg veldig til å trene med dere igjen! Og ikke minst gleder jeg meg nå veldig til å ta turen på en av Stødig-timene våre, kanskje vi sees der?

Ha en super mandag!

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar