torsdag 2. oktober 2014

Throwback Thursday

Det er oktober måned, og det kjenner vi i luften tidlig morgen og sent på kveld. Høsten har ankommet Trondheim, og det begynner sakte, men sikkert å bli kjøligere. Likvel er det ingen grunn til å fortvile, for vi kan fortsatt leve lenge på minnene fra sommeren som har vært.

Nå som hverdagen har hentet oss inn igjen, er vi tilbake på skolebenken og i gang med daglige rutiner og gjøremål. Jeg merker likevel nesten hver dag at tankene innimellom vandrer tilbake til sommerens kos og hygge. Av og til, når jeg får tid, blar jeg litt i bilder fra ferien, og hører på sanger som minner meg om sol og sommer - det føles godt! Derfor har jeg nå tatt et lite dykk i minneboken fra ferien, og plukket ut bilder og hendelser som fortsatt sitter godt plantet i kroppen. Jeg håper du også setter av tid en gang i ny og ne til å mimre litt over sommeren som har vært, og føle varmen i kroppen!

Havkajakkurs med lillesøster
Gjestetrening hos SiO med Katrine og Karoline
Bringebærplukking med verdens skjønneste hund
5 fine frøkner på kontraskjæret - sommer og fotballfest!
Redbull Cliffdiving i Kragerø
Sommerlig frokost 
Langtur i marka med spreke Benedicte
Slottsfjellfestivalen i Tønsberg for fjerde året på rad! 
Varme dager og bading på skjærene
Nostalgisk bjørnebærplukking på Jomfruland sammen med nydelige Ellen
Squashspilling med lillesøster i Haugesund
Ble dratt opp Stoltzen av flotte Elisabeth i Bergen
Nydelig jente, og nydelig utsikt!
Gjestetrening hos SiB
På den andre siden skal man ikke gå og grue seg til at høsten setter inn for alvor. Høsten er en fantastisk årstid med klar, og hvis vi er heldige, tørr og frisk høstluft. Omgivelsene får et helt annet fargespekter, og sesongen for utetrening tar ikke slutt før om lenge. Forhåpentligvis er du fortsatt full av energi og krefter fra oppladningen i sommer, og jeg mener det er nå på høsten man kan få noen av de aller fineste løpeturene - både langs nidelven, på ladestien, i marka eller på fjellet :)

Jeg håper at også du har mange fine sommerminner å se tilbake på, og som du kan ta med deg videre nå som høsten setter inn :)

Ha en strålende torsdag!

Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Oi, for en fantastisk og innholdsrik sommer du har hatt! Kjenner deg godt nok til å vite at høsten din blir like bra ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig kommentar, Lene! Sommeren var helt fantastisk :) Og håper på en like flott høst ja!

      Slett