tirsdag 19. mars 2013

Ukens ansatt; June




Navn: June Alette Holter

Stilling: Resepsjonist på Portalen

Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Startet som spinninginstruktør høsten 2011 og ble resepsjonist på Portalen da det åpnet like etterpå.
Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Nå for tiden er jeg kun i resepsjonen og da er hovedoppgaven å være tilgjengelig for kunden. En dag bak skranken er innholdsrik med mange ulike henvendelser og da må vi prøve å hjelpe til så godt vi kan! Det kan være alt fra innelåste nøkler til beskrivelse av ulike timer. Som resepsjonist bør man kunne «litt om alt» på senteret, i tillegg til å si hei og hadet til så mange som mulig!
Hva synes du er det beste med jobben din? 
Her må jeg nok svare miljøet! På jobb er jeg alltid omgitt av gode kollegaer og hyggelige mennesker! Sammen med treningsglade og positive studenter, gjør dette SiT Trening til en veldig fin arbeidsplass 
Hva liker du å trene? 
Nå har jeg akkurat sluttet med fotball 6 ganger i uken, så utforsker litt andre treningsformer om dagen. Er veldig glad i å løpe ut og kombinerer det gjerne med litt styrketrening. Om sommeren er jeg også glad i sykkelturer, helst langs vakre Mjøsa  Har også fått mer sansen for ski i Bymarka, selv om nedover-ski fortsatt er artigere!
Utdannelse: 
Studerer i år et årsstudium i realfag ved NTNU før jeg tar fatt på et lenger studie til høsten.
Interesser: 
All form for idrett, sport og fysisk aktivitet er av mine største interesser. En dag i alpinbakken er for eksempel noe jeg skulle gjort mye mer av! Ellers går dagene stort sett til jobbing og skole. Av utenom-sportslige interesser syns jeg en god helg innebærer en bra konsert med enda bedre venner, eller en god kopp kaffe på en koselig kafè!
Beste treningslåt/musikk: 
Jeg har stort sett alltid musikk på øret, så treningslistene mine varierer fra uke til uke. Men, skal jeg trekke frem en «stayer» gjennom flere år nå, må det bli Safri Duo med Crazy Benny. Sett den på øre før siste intervallen, og du skal se du klarer å løpe liitt fortere!
Personlig hilsen: 
Tren variert og fordi du har lyst! Og er det en dag du kanskje ikke har så lyst, så husk at det alltid er verdt det etterpå  Ses på Portalen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar