tirsdag 12. mars 2013

Ukens ansatt; Caroline




Navn: Caroline Kingswick

Stilling: Spinningsinstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Siden våren 2011, så ganske nøyaktig to år.

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Som spinninginstruktør skal jeg samle bra treningsmusikk, sette sammen et energifullt og motiverende spinningprogram, møte opp til timen med et smil om munnen, og få alle i salen til å få en treningsøkt hvor svetta renner og pulsen går til topps!

Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste ved jobben min er å spre treningsglede! Det er alltid veldig hyggelig når folk koser seg på timene mine og tar skikkelig i, og ikke sparer på verken energien eller smilet. Noe av det beste er når deltakerne virkelig gir jernet og presser sine egne grenser til det ytterste. Ellers er det alltid veldig hyggelig at deltakerne kommer igjen på timene mine, uke etter uke.

Hva liker du å trene?
Trening kommer i mange fomer, og jeg liker de alle! Nesten i alle fall:) Både spinning, løping og styrke står høyt på lista. Men aller best liker jeg å være ute i naturen, både på fjellet og til havs.

Utdannelse:
Går siste året på masteren Utdanning og Oppvekst.

Interesser:
Hverdagen går stort sett med til studier, trening og turer med fuglehunden min. Ellers er jeg en livsnyter som liker å være sosial med venner, reise, gå på kafé og lage (og spise!) god mat.

Beste treningslåt/musikk:
Alt etter humøret og treningsformen, men hører stort sett på musikk med litt trøkk i. En sang jeg aldri blir lei er "The Vulture" fra Pendulum.

Personlig hilsen: 
Av trening blir man glad, og husk at litt er bedre enn ingenting:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar