mandag 11. januar 2016

Velkommen tilbake

Velkommen tilbake til et nytt treningssemester her i SiT Idrett! Denne uken er vi i gang igjen med ordinære åpningstider og full timeplan på alle sentrene våre. Det nye året er godt i gang, og vi ser allerede at det er stor pågang på sentrene våre - hurra for treningsglede og energiske og motiverte studenter! 

Oversikt over semesterets gruppetimer finner du ved å klikke på denne linken. Som vanlig velger du senter, timetype og ukenummer i linjen over selve timeplanen. De fleste timene fra høstsemesteret fortsetter på planen, men det er gjort noen endringer. Det er også noen nye instruktørfjes å se her i SiT Idrett dette semesteret, og jeg tror jeg kan si på vegne av alle instruktører, treningsveiledere, resepsjonister og PT´er at vi gleder oss veldig til et nytt, svett og herlig vårsemester!

Vi er klare for en knallstart på det nye året!
Til informasjon har vi byttet navn på noen av spinningtimene våre; Spin1, Spin2 og Spin3 har fått følgende navn Spin45, Spin60 og Spin75. Nå er det lettere å skjønne at navnet speiler lengden på timen, og ikke nødvendigvis nivået slik vi har opplevd at flere har forstått det tidligere. 

Et nytt treningssemester betyr også at instruktørene våre er i full gang med å sette sammen og lage nye timeprogram. Det krever både tid og tålmodighet å lage en time, enten det er aerobic- eller spinning. Man skal finne musikk, analysere musikken, finne øvelser og så samkjøre musikk og øvelser. Instruktørene våre stiller høye krav til seg selv fordi de ønsker å lage så bra timer som over hodet mulig, og legger ned mange, mange timer med arbeid. I høst la jeg ut et innlegg om vår erfarne og dyktige instruktør Anneli, hvor hun reflekterte og skrev om hvordan hun går frem for å lage nye timer - ta en titt her for å lese innlegget. 


Flotte Anneli.

Det er bare å fortsette å følge med både her på bloggen, på nettsidene våre og på facebook for informasjon om kurs vi holder, priser for medlemsskap, timebeskrivelser, åpningstider og mye annen morro! Og allerede i dag har vi lagt ut informasjon om vårens yogakurs. Jeg har meldt meg på, og gleder meg veldig til å få muligheten til å lære enda mer om denne fine treningsformen, slik at jeg også får enda mer ut av øvelsene og timene jeg går på. 



Jeg gleder meg veldig til et nytt blogge-semester, og er det noe du ønsker at det skal skrives om, er det bare å sende en mail til sitblogg@gmail.com eller legge igjen en kommentar i kommentarfeltet her på bloggen :)

Husk også å følge SiT Idrett på Instagram; @sitidrett! 

Nyttårsklem fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar