søndag 11. januar 2015

Velkommen tilbake!

Velkommen tilbake til et nytt treningssemester her i SiT Idrett. Denne uken startet vi opp med en moderert timeplan, med et lite utvalg gruppetimer på de ulike sentrene våre. Det var faktisk så stor pågang i starten av uken, at vi måtte sette opp et par ekstra timer de siste dagene! Hurra for treningsglede og motiverte studenter!

Fra og med i morgen, mandag 12.01, er det oppstart for den ordinære gruppetimeplanen. Oversikten over semesterets timer finner du på nettsiden vår. Som vanlig velger du senter, timetype og ukenummer i linjen over selve timeplanen. De fleste timene fra høstsemesteret fortsetter på planen, men det er gjort noen endringer. Det er også noen nye instruktørfjes å se her i SiT Idrett dette semesteret, og jeg tror jeg kan si på vegne av alle instruktører, treningsveiledere, resepsjonister og PT´er at vi gleder oss veldig til et nytt, svett og herlig vårsemester!

Et nytt treningssemester betyr også at instruktørene våre er i full gang med å sette sammen og lage nye timeprogram. Det krever både tid og tålmodighet å lage en time, enten det er aerobic- eller spinning. Man skal finne musikk, analysere musikken, finne øvelser og så samkjøre musikk og øvelser. Instruktørene våre stiller høye krav til seg selv fordi de ønsker å lage så bra timer som over hodet mulig, og legger ned mange, mange timer med arbeid. 

Vår flotte spinninginstruktør Karoline skal nå også starte å ha pilates, og denne uken var jeg med henne for å kjøre gjennom programmet hun har laget! Pilates med denne dama kan dere virkelig glede dere til :)


Karoline finner musikk til pilates-timen!

"Jeg har alltid likt pilates som treningsform, men vært usikker på om jeg passer i å instruere i det! Men nå har jeg øvd meg masse, lagd er program som jeg liker veldig godt, og gleder meg til å ha timer fremover! Det er utrolig deilig å ha en time hvor alle andre tanker bare flyter, og man fokuserer på pusten og koordinering av øvelsene! Håper vi ses i lillesalen på portalen:)" - Karoline

Det er bare å fortsette å følge med både her på bloggen, på nettsidene våre og på facebook for informasjon om kurs vi holder, priser for medlemsskap, timebeskrivelser, åpningstider og mye annen morro!

Jeg må også si at jeg gleder meg veldig til et nytt blogge-semester, og er det noe du ønsker at det skal skrives om, er det bare å sende en mail til sitblogg@gmail.com eller legge igjen en kommentar i kommentarfeltet her på bloggen :)


Husk også å følge bloggens instagramkonto @treningisit!

Nyttårsklem fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar