tirsdag 27. august 2013

Bli bedre kjent med Marthe S




Navn: Marthe Trygg Solberg


Stilling: Gruppetimeinstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Siden jeg flyttet til Trondheim høsten 2009! Er tilbake igjen nå etter et år på utveksling.

Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Sånn generelt sett er det planlegging og utførelse av treningskonsepter. Jeg skal gi deltagerne en trygg, effektiv og inspirerende time. Jeg synes også det er viktig å kunne spre litt energi i en student/jobbhverdag.

Hva synes du er det beste med jobben din?
At jeg får lov til å prøve å gi andre en god følelse under og etter en treningsøkt! Gode kolleager, deltagerne, endorfiner, smil og svette er andre viktige pluss.

Hva liker du å trene?
Jeg er nok en liten treningstimejunkie. Danseinspirerte- og kondisjonskonsepter synes jeg er stas. Liker å trene styrke på egenhånd, eller ta meg en løpetur når sola gløtter frem. Ellers utvider jeg horisonten dette halvåret og har meldt meg på Yogakurs i SiT, det gleder jeg meg til! 

Utdannelse:
Går siste året på master i Industriell Design.

Hva gjør du på fritiden?
Liker å reise, lese, bake/lage mat, lære meg salsa, se på TV-serier og drikke kaffe. Dette kan både gjøres alene eller akkompagnert med venner:)

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Jeg kan gå en hel dag og høre på beatmixer, gjerne house. Type trening avgjør hva jeg mener er beste låt, men om iTunes sist meste spilte får bestemme blir det kanskje: 
Crush - Pendulum
Drums Alive - Safri Duo
A Little Party Never Killed Nobody - Fergie
Move Ya Body - Nina Sky

Personlig hilsen:
Det er herlig å være tilbake i SiT! Ikke nøl med å huke tak i oss instruktører om du har tilbakemeldinger eller lurer på noe. Og finn den treningen som passer deg og gir deg overskudd! God høst:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar