tirsdag 4. desember 2012

Ukens ansatt; Lene



Navn: Lene Bergersen

Stilling: Spinninginstruktør, og på vårtimeplanen blir jeg å finne på Pump også.

Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Siden juni 2012
Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Være med på å legge til rette for en aktiv hverdag for alle som liker å gå på gruppetimer. Jeg ønsker at mine timer skal ha en trygg ramme og en god atmosfære, og de skal være harde, men med rom for alternativer hvis man skulle trenge det. Det er viktig å ha fokus på teknikk, treningsprinsipper og resultater, men også det sosiale og alle de andre godene som kommer med trening. Alt dette har jeg i bakhodet når jeg planlegger timene mine.
Hva synes du er det beste med jobben din? 
Det å få trene sammen med masse flotte folk, både gi og få treningsglede og inspirasjon. Jeg har mange flotte kollegaer og kan bidra med mitt i felleskapet, som består av både ansatte og deltakere.
Hva liker du å trene? 
Variasjon er tingen spør du meg! Før spilte jeg håndball, men med slitne knær la jeg opp i tidlig alder. Akkurat nå går det i gruppetimer i SiT, både kondisjon, styrke, balanse, og streching. I tillegg liker jeg å være ute i frisk luft, helst når det er fint vær (Ja, jeg vet, det finnes bare dårlige klær..men..)
Utdannelse: 
4.året på lektorutdanningen, med geografi og fransk som undervisningsfag
Interesser: 
(Trening er vel unødvendig å nevne? Interessene mine kommer og går i perioder, ofte ut i fra hvilken sesong vi har og hvor i semesteret vi er. En god bok når det er rolig på pensumfronten, håndarbeid på vinterstid, være ut i naturen, kokkelere (gjerne med noe godt i glasset) og reise. I tillegg liker jeg selvfølgelig å bruke tid på kjæreste, familie og venner.
Beste treningslåt/musikk: 
Dooh dooh av Barcode Brothers slår aldri feil i spinningsalen!
Personlig hilsen: 
Kom deg ut av komfortsonen og utforsk SiT sine mange tilbud! Treningsveiledning kan du få gratis av flinke veiledere, og det finnes et mangfold av spennende og varierte gruppetimer, med mange ulike instruktørtyper. Kickoff er supert hvis du vil få ut litt aggresjon, Smidig er perfekt hvis du vil ha en rolig time med innslag av både styrke, balanse og avspenning. Og Bosu er GØY! Lykke til med eksamener og ha en riktig god jul, så sees vi på vårtimeplanen;)

1 kommentar: