mandag 12. desember 2011

Vekas ansatt: Marthe Løften

Navn: Marthe Løften

Stilling: Resepsjonist, hovedsakelig på dragvoll idrettssenter. Jobber på dagtid tirsdag, torsdag og fredag, så det er bare å komme og si hei

Kor lenge har du jobba i SiT?
På kontrakten min står det ansatt siden mars 2011, men uoffisielt blir det siden juni/juli da jeg kun hadde en vakt mellom dette tidsrommet. Sånn i praksis blir det snart et semester.

Kva er arbeidsoppgåvene dine? Mine arbeidsoppgaver består i salg av medlemskort, samt kontrollering av adgang. Booking av squash-baner samt leie av utstyr. Alt det som innebærer matbaren, dvs salg, påfylling av varer etc. Svare på spørsmål, og generelt være behjelpelig om det skulle være noe. Og så ser jeg det som en av mine oppgaver å skravle med mine kolleger og le litt med dem.

Kva synest du er det beste med jobben din? Her må jeg si miljøet. Miljøet på SiT er supert. Jeg er så heldig å ha verdens beste kollegaer rundt meg, alltid mye latter og tull på gang så det er jo aldri feil.
Og selvfølgelig å møte hyggelige kunder, og se at folk er spreke og tar vare på kropp og sinn med trening. Fine greier.

Kva likar du å trena? Jeg er generelt opptatt av at trening skal være lek. Er det ikke gøy, er mye av vitsen med treningen borte, synes jeg. Liker styrketrening (selv om det ikke har blitt så mye å skryte av det siste), og er generelt veldig glad i å trene kamsport. Akkurat nå er det MMA det går i, og stand up treningen er jo helt klar favoritten (dvs slag og spark).
Ellers er det jo supert å være med på gruppetimene på byggene her når man har muligheten. Mye variert og artig man kan være med på, uansett treningsform.

Utdanning: Har en bachlor i idrett og bevegelsesvitenskap. Men til våren blir det å startet heelt på nytt igjen med ernæring og sundhed i København.


Interesser: Overraskende nok er trening av interesse. Kamsport generelt. Ellers er jo det sosiale liv fine greier både med venner og familie. Ellers elsker jeg mat og reising. Gotta love it!

Personleg helsing: I disse eksamenstider håper jeg alle sammen har berget seg gjennom den, og kan belønne seg selv med en fantastisk juleferie.
Benytter muligheten til å ønske alle sammen god jul og godt nytt år!

Og husk:
what you put in, is what you get out:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar