fredag 2. januar 2015

Høydepunkter fra 2014

Godt nyttår alle sammen! 2015 står for døren med sine blanke ark og nye muligheter. 2014 ble enda et fantastisk år som hadde mye morro på agendaen. Jeg har tittet gjennom bildene som ble tatt i forbindelse med bloggingen i løpet av året, og her kommer høydepunktene i tur og orden :) 

Len deg tilbake og bli med på en mimrereise gjennom året som har gått!


Januar var en herlig måned som ga en kanonstart på året 2014. For min del startet jeg det nye året med en herlig ferietur til fantastiske Cuba sammen med min gode venninne Tuva. 





Februar er måneden hvor "The Nike Blast" går av stabelen. I år tok Marit Anne, Christel og jeg turen over landegrensen til Stockholm. Vi hadde en sprek og artig helg i den svenske hovedstaden, og fikk masse inspirasjon og påfyll til bruk i jobben som instruktør.







I mars arrangerte vi MaratonSpin her i SiT Idrett, hvor Asbjørn, Karoline og jeg hadde gleden av å lede 50 sporty deltagere gjennom 2,5 time på sykkelen! I tillegg hadde vi en ny runde med aerobicinstruktørkurs og SiT BeneFit gikk av stabelen for tredje året på rad!





April måned kom med sine første vårtegn, og fem flotte og superspreke herremenn gjennomførte "SiT Maraton". Dette var tredje året på rad en guttegjeng gjennomførte et slikt opplegg, og jeg er spent på om en ny gjeng viderefører tradisjonen nå til våren! 



mai var det duket for det nye timekonseptet Flyt, en time spesielt utviklet med tanke på en stressende eksamenstid. Vi gjennomførte også eksamenskampanjen #sit10imai, hvor målet var å trene minimum 10 ganger i løpet av mai måned!




Juni var måneden for siste innspurt på skolefronten - og måneden hvor sommerferien plutselig banket på døren.Vi hadde vårfest for de ansatte, og i Oslo prøvde Karoline og jeg ut noe av treningstilbudet hos SiO Athletica. 


I juli hadde både jeg og bloggen ferie, og jeg koste meg med kajakkpadling, løpeturer og late dager i vakre Kragerø. I tillegg var jeg blant annet i Bergen og besøkte min gode venninne og tidligere kollega her i SiT, Elisabeth. I flotte Bergen ble jeg dratt med opp på Stoltzen, i tillegg til at vi testet ut treningstilbudet hos SiB. 




August kom med sine varme sommerkvelder og nytt skoleår. Semesteret ble innviet med immatrukulering på Gløshaugen, hvor SiT Idrett sto på stand og informerte om vårt gode treningstilbud. I løpet av sommermånedene ble også resepsjonen på Idrettsbygget Gløshaugen pusset opp!



September måned fortsatte Trondheim å vise seg fra sin vakreste side, noe som resulterte i flere fantastiske turer i marka. Det ble arrangert en ny convention i Oslo, SiNspiration, hvor flere av de ansatte var, i tillegg til at vi holdt spinninginstruktørkurs. 






Oktober måned hadde vi høstfest for de ansatte, jeg var på skoletur til Chamonix, og vi startet med ett nytt konsept: PT-gruppetimer. 






November kom som vanlig litt for raskt på med både eksamenstimeplan og eksamenstid. Bortsett fra det var november en måned fullspekket med happenings, og vi startet med både EksamensYoga og treningskampanjen #eksamens10. I tillegg hadde vi aerobicinstruktørkurs og nytt MaratonSpin. Vi hadde også en fokusuke på det å ha et sunt forhold til trening - og håper kampanjen nådde ut til mange. 






Desember forbindes for mange kun med de to ordene eksamen og juleferie, i den rekkefølgen. Stressende dager og uker med alt for mye pensum som må pløyes gjennom, og så kommer heldigvis den etterlengtede juleferien. Vi hadde julebord for de ansatte, og så hadde vi instagramkonkurranse i forbindelse med treningskampanjen #eksamens10, hvor fire heldige vinnere vant hver sin PT-time :)




Hva er ditt beste minne fra treningsåret 2014?

Håper du er klar til å ta fatt på nok et sprekt og svett år med mye morro på agendaen her i SiT Idrett. 


Jeg vil takke alle dere som følger med og leser innleggene. Jeg storkoser meg med skrivingen, og gleder meg til å ta fatt på et nytt bloggeår her i SiT Idrett. Jeg vil også med dette på vegne av SiT Idrett takke for ett sprekt og herlig år 2014, det er godt å se så stor treningsglede blant studentene våre! 


GODT NYTT ÅR!

Nyttårsklem fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar