tirsdag 17. september 2013

Bli bedre kjent med Henrikke



Navn: Henrikke Hodøl


Stilling: Aerobicinstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Ca. 2 uker

Hvilke timer har du dette semesteret? 
Jeg har step&core, torsdager 12.30 på dragvoll
.
Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Mine arbeidsoppgaver er å lage samt gjennomføre gode timer. Jeg skal motivere deltagerene og bidra til at de yter maks når de er der slik at de får et godt treningsutbytte. Deltagerene setter av denne ene timen til å trene, og det er min oppgave å skape en utfordrende, variert og artig treningsøkt.

Hva synes du er det beste med jobben din? 
Nå har jeg ikke hatt så mange timer enda, men jeg synes det er utrolig gøy å lede deltakerne gjennom timen. Det er givende å kunne være med på å spre treningsglede :) Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Hva liker du å trene? 
Gruppetimer av ulike varianter, hvor favorittene er step, puls, spinning og pump. Ellers er jeg glad i å jogge både ute og inne, samt at jeg forsøker å legge inn en styrkeøkt nå og da. På vinteren tar jeg gjerne en tur på ski.

Utdannelse: 
Akkurat nå går jeg årsstudium i kroppsøving og idrett, og vil med dette breddeåret fullføre en bachelor i sosiologi.

Hva gjør du på fritiden? 
Trening er en stor del av hverdagen, men jeg er også veldig glad i å være med venner, høre på musikk og lage god mat. Turer ute i marka samt å slappe av med en god film er heller ikke feil.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket? 
Det må være en god beat og et refreng som virkelig fenger. Akkurat nå hører jeg mye på Thunder (Radio edit) - W&W.

Personlig hilsen: Ha det gøy og prøv forskjellige timekonsepter :) Det er mange ulike timer i SiT, varier og utfordre deg selv.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar