onsdag 16. november 2011

Ukens ansatt: Gard Olve

Navn: Gard Olve Sagen

Stilling: Resepsjonist

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg startet hos SiT Idrett i august i år, og har snart ett semester under beltet.

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Som resepsjonist er det vår jobb å sørge for at alle medlemmer drar treningskortet i resepsjonen. Ellers går det i å selge medlemskap til treningsglade studenter og ansatte, svare på alle  mulige spørsmål og å sette atmosfæren for en hyggelig treningsøkt. Vi er tross alt det første som møter kundene våre.

Hva er det beste med jobben din?
Uten tvil de fantastiske medarbeiderne jeg har. De er alle fulle av energi og godt humør! Bedre gjeng skal en lete lenge etter.

Hva liker du å trene?
Styrketrening er det jeg brenner mest for, men jeg trener også kondisjon og MMA. Totalt blir det fort 9 - 10 økter i uken, så da er det viktig å planlegge nøye hvordan treningen legges opp.

Utdannelse:
Blir ferdig med en bachelor i Idrett- og Bevegelsesvitenskap til sommeren, og starter rett på master etter det.

Interesser:
Blir noen sjokkert om jeg sier trening? I tillegg går tiden utenom skole, jobb og trening til å være sosial med gode venner.

Personlig hilsen: Winners do what losers don't!

2 kommentarer:

  1. På interesser burde det vel også stå Pulsklokken og e-post utsending vel?

    SvarSlett